En morgon i Oslo

Godmorron!

Tänkte bara berätta lite om karins och mina morronar (hjälp vad rolig jag är).
Tuppen ringer klockan 07:30 och då går karin upp. Sedan ringer den igen 07:52 och då är det min tur att kravla mig ur sängen. Hur nu Karin behöver 22 extra minuter förstår jag inte då vi gör samma saker på morgonen. Det är dessutom jag som nästan alltid lagar frukost.

Att bo "på" varanndra så som Karin och jag har gjort den senaste veckan kan vara ansträngande, men vår lösning är att skratta och skratta Mycket! Livet är härligt, vi är glada och karin står FORTFARANDE och plattar håret!

Jag läser munken som sålde sin ferrari, varma rekommendationer!



Ha de kämpefint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0