En sjukling



A: -Idag är det andra dagen jag är hemma ifrån jobbet. Att vara sjuk är verkligen tråkigt. När man är frisk är tanken på att bara få vara sjuk ganska skön, men när man väl ligger här i sängen tillsammans med feber, hosta och snuva, tycker man inte att de är lika sköna längre..
Här det dessutom ingen som tar hand om mig. Ingen som kommer med ett mosat äpple eller en kall handduk, detta måste jag fixa själv!
Efter sådär 3 filmer har jag tröttnat på filmer, inget nytt på facebook, läst hela gp.se och nu har jag börjat läsa om wikileaks. Tur att det finns helt galet mycket att läsa där!
Kramar





Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Gumman jag visste inte att du har varit sjuk....Du kan väl ringa så jag vet...Kram och hoppas att Karin vet hur man river äpple och kyler handduken.

2010-12-02 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0