3 MÅNADER!

K: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för otroligt dåligt bloggande! Har farat lite för den dagen då jag ber om ursäkt för något som man egentligen bara ska göra för att det är kul. Det är det ju inte riktigt längre, som ni säkert har märkt. Givetvis vill vi att ni följer oss på andra sidan gränsen, på vårt lilla äventyr, för det är en underbar resa som vi gör just nu. Inte för att vi besöker exotiska platser, badar i vattenfall eller bestiger berg, utan för att vi växer i oss själva och för varje dag som går är närmre målet. Att klara det här, vilket egentligen inte är några problem!

Idag, måndag, är det 3 månader sedan som vi flyttade hit. Det var en söndag i slutet av sommaren, helt underbart. Historien vet ni säkert redan, jag kan inte hjälpa det, men för varje gång jag tänker på det ler jag och njuter av varje sekund av alla minnen vi redan skapat. Och av alla minnen vi kommer att skapa! Ibland ligger vi på golvet och fantiserar om framtiden, vår tid här, vår, sommar, vintern. I det ögonblicket känner man sig levande, vilket är en underbar känsla.

Idag har vi jobbat 13timmar i streck och slog rekord i antal samtal som kundservice har svarat på! En bra dag på jobbet helt enkelt. Vårt mål den här veckan är att jobba så mycket som möjligt. Och vet ni va, på fredag kommer en väldigt härlig tjej på besök. Ska bli så fruktansvärt roligt, kommer se fram emot det hela veckan!

Jag och Amanda har fått en otroligt, ja vad ska man kalla det, stabil? relation till varandra. Sen min älskade dator flyttade till Norge har jag legat i min säng och hon i sin och kollat på varsin serie. Ibland slänger vi ut oss några ord i frustration och berättar, med en vägg emellan, om vad som händer i den serien man kollar på. Som nu, jag har på mig hörlurar och lyssnar på musik samtidigt som Amanda lekar med sin dator. Och nej, vi har inte tröttnat på varandra. Vi är trots allt bara två olika individer med varsin dator.

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Pappa är förtvivlad. Hans kommentarer går inte att skicka iväg. Bara så du vet.

Här har vintern kommit och på lördag skall vi ha skärgårdsjul på Fotö.

2010-11-24 @ 09:53:25
Postat av: gabriella

=(

Inga uppdateringar nu för tiden... Skype ikväll ? Puss

2010-11-25 @ 13:49:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0