Ensam hemma


K: Godmorgon! Känns konstigt att sitta här själv, men det gör jag! Andra gången som jag går till jobbet ensam, Amanda har nämligen redan börjat. I vanliga fall har vi ungefär samma schema hon och jag, men eftersom hennes mamma, bror och syster kommer på besök idag börjar hon tidigare för att hinna träffa dom! Har varit ensam hela morgonen och funderat på vad jag skulle göra för bus, men jag kom inte på något.... så typiskt!

Just det! Min telefon är borta, funderar på om jag har tappade den i söndags när vi var på marknad. Inbillade mig att den skulle komma fram när vi plockade undan här hemma men det har den inte gjort. Så, jag har alltså ingen telefon. Ingen fungerande dator heller, får fortfarande inte in internet. Känner mig lite som en grottmänniska, men som ni ser så lever jag! NU ska jag till jobbet! Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Din telefon ligger i Amandas mammas bil och dom är i Norge nu, så den kommer tillbaka till dig.

2010-11-03 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0