Utarbetad?





A: -Nejdå! Men idag var det dags för ännu ett MONSTERpass! 07:45-20:20,  katsching! (stavning???)
Efter jobbet gick Karin och jag på bio. Såg en film med Julia Roberts. Mysig men kanske inte en film jag ser igen.
Annars idag kan jag berätta att jag fick en lång utskällning av en kund, då han ansåg att det var för mycket erotik. Han blev glatt överraskad då jag berättade att det gick att förhindra att liknande program skulle visas i framtiden. Sedan bad han om adressen till oss så att han kunde skriva ett brev och klaga. Under hela samtalet var jag övertygad om att någon ringt in för att jävlas med mig. Ett orginal var den mannen.

Nu ska vi se på GG! Myspys!!!
Godnattkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0