En jobbig morgon

A: Godmorgon, eller idag räcker morgon.. Idag var det verkligen jobbigt att gå upp ur min varma säng. Det är en sådan morgon när man vaknar och man är bara trött och irriterad. Utan en direkt anledning, saker är bara irriterande och det bubblar innuti. Då gäller det att passa sig så att man inte tar ut det över alla andra. Och Karin har hittills klarat sig!
Jag skall bita ihop  och inse att det är jag som är konstig just nu, ta min kaffen med mig och gå till jobbet. Det kommer bli bra och det måste vara okey att man inte alltid vaknar för att stråla av lycka över kylan, mörkret och sa ja kylan.
Nu skall det jobbas och sedan ska vi på oxybox! :D

Ha en kall och fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: klara

Gud vad kul att hitta dig på en blogg! har ni det bra i Norge? det har gått två avsnitt av Paradise Hotel, läste i metro i dag att man tyvärr måste betala för att få se avsnitten på tv6play nu, dåligt!

2010-10-13 @ 13:54:40
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0