Gabriella 19 år!

A: -Idag fyller en fin flicka 19 år! En av mina bästaste vänner faktiskt, som jag känt i över 8 år.

Tänkte berätta en typisk Gabriella och Amanda historia.
När vi var 11år var vi i Spanien med gabriellas mamma. En dag skulle vännerna gå ut och "promenera". Det busiga var att under promenaden köpte vi donuts! (vilket vi inte fick! :O )
Ett år senare när vi återvände till Spanien tillsammans med Paula (gabbis mamma) satt vi i baksätet och viskade och fnissade. Vi sa till Paula att vi hade något som vi ville erkänna... Fantasin gick från alkohol till rökning till droger i Paulas huvud...
-Vi köpte donuts även om vi inte fick det förra året! haha! Paula låtsades bli "sur" men ringde sedan min mor och berättade att deras döttrar saknade hormoner!

Nu är vännerna fulla av hormoner och kanske gör lite busigare saker än att köpa donuts! ;)

Gabriella du är finast och bara helt underbar! Saknar dig så galet mycket när jag är här i Oslo!

Grattis från Karin och Amanda!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jaa ! :D haha vi var så fina och oskyldiga vi :) Inga dumma spanjorer eller massa alcohol! haha

Tack för Fin film skickad också !! Mysigt att fira med dig nästa Lördag ! Karin borde också komma ner du får dra i henne lite Amanda ! Massa kommer vara där och vi kommer få kul :)

TACK iaf :) Puss och Kram till mina bästaste Norgebor !

2010-10-01 @ 21:19:33
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaaa duktiga flickorna, minns de så väl ;) vart tog de vägen?? :O

2010-10-03 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0