Tålamod

A: -Internet är långsamt igen och åter igen känner jag att jag måste öva på det lilla ordet tålamod. Har inte det största tålamodet och det kan märkas på jobbet, men framförallt nu när nätet sniiglar sig fram.
Karin och jag har börjat med teknisk upplärning. Saken är den att både Karin eller jag saknar ett genuint teknikintresse vilket gör att vi måste få allt förklarat som att det blir förklarat till två femåringar.. Är helt ärlig när jag säger att ingen av oss visste vad en scartkabel hade för funktion för två veckor sedan. Nu gäller det alltså att ha tålamod. Tålamod nog att lära sig allt från grunden så att man inom en förhoppningsvis kort framtid kan förklara för gubbar som ringer in och har missat att sätta i sladden!

Nu ska vi till jobbet och sedan till gymmet! Ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0