Tjockisjacka på, nu går vi!

A: -Onsdag. Igårkväll lyfte vi in det "bärbara" elementet till vårat sovrum, så jag har iaf sovit som ett litet barn i ett varmt rum. Så gott va!
Idag börjar jobbet vid 8 och vi har precis ätit den vanliga havregrynsgröten med linfrön, banan och mjölk. Mycket bra jobbat Karin! Vi lagar ju mat varannan dag och diskar den andra, så idag stod jag och diskade, jätteroligt är det..
Kan berätta att det löst sig med internet. Det visade sig att det bara blivit ett fel, så nu kan man kliva upp på sin höga häst igen och gå till jobbet. Nej, men ärligt var det kanske nyttigt att få den här varningen. Blir lättare att förstå alla andra tankespridda (slarviga) kunder som kan glömma av en faktura, eller 2, eller 8..

Nu ska jag borsta tänderna!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Snälla svara på mitt mail Karin !!

2010-10-27 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0