Tisdag med tortyr








K: Jobbat, tränat och ska nu ge oss ut på en kvällspromenad i höstiga Oslo. Kan även nämna att jag torterade, som Amanda så fint precis uttryckte det, Amanda på gymmet förut. På grund av personliga problem, läs träningsverk, valde jag att stå över sista benövningen. Istället satt jag och lutade mig tillbaka när Amanda slet och svettades. Kom på att om man byter vikt under övningen så måste man göra om allting, annars gills det inte. Om Amanda inte kan gå imorgon har jag uppnått mitt mål, vad tror ni? Ska be en bön innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Karin bältet är mycket snyggare på dig än det någonsin har varit på mig.

2010-10-12 @ 22:58:00
Postat av: Karin

tack så mycket mamma!

2010-10-13 @ 11:42:02
URL: http://vilsnaioslo.blogg.se/
Postat av: Julis

ååh det ser ut som en kall fräsch och härlig höstdag! fin pälsjacka karin!!

xoxo <3

2010-10-13 @ 12:56:21
Postat av: Karin

tack så hemskt mycket julia, va gullig du är!

2010-10-14 @ 00:57:31
URL: http://vilsnaioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0