10.10.13




K: Amanda sa förut att jag står för alla postiva glada inlägg och hon för dom bittra och negativa. Tänkte därför bryta trenden lite och inleda på Amandas spår, idag har inte varit en rolig dag. Eller rolig har den varit, har som alltid skrattat väldigt mycket. Lär leva i över 100år efter dessa månader med Amanda.

Hur som helst så vaknar vi upp i en fruktansvärt kall lägenhet där elementen fortfarande inte är påsatta, fråga mig egentligen inte varför. Amanda tycker bara att vi ska ta på oss mer kläder så det gör vi, har nu på mig en dubbel uppsättning av kläder under det varma duntäcket i hopp om att inte frysa imorgon när jag vaknar. Det är en sak att frysa utomhus, för det börjar vi göra, men att frysa inomhus är väl lite att ta i? Ger den dubbla uppsättningen av kläder en chans i alla fall, för hon har en poäng, det finns roligare saker än att betala el när det faktiskt finns något man kan göra för att förebygga problemet. Kan erkänna att jag faktiskt försökte sätta på elementen förut, men det var tydligen inte bara att vrida på en knapp som jag trodde? Kände mig otroligt dum där ett tag och beslutade mig för att skjuta upp problemet istället och stödja Amandas alternativ.

Känner att jag kom av mig lite, skulle ju berätta om allt dåligt med den här onsdagen och allt jag har att komma med är att det är kallt. Jaha? Egentligen skiljer sig inte den här dagen så mycket från alla andra dagar, vi har bara inte haft samma energi och drivkraft. Men det utesluter inte att jobbet går bra och att vi skrattar, för det har vi gjort, känslan i magen har bara inte varit den samma. Så jag tar helt enkelt tillbaka det där med att dagen varit dålig. Nu ikväll har vi kollat på serier och jag har läst en bok. Varför låter man som en tråkig kärring när man säger att man läst en bok? Hur som helst så kan jag inte sluta att imponeras av Carolina Gynning, en riktig power women! Helt klart en kvinna man bör ge en chans. Tack för det. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0