En pimpad ananas










K: Idag sa Amanda att jag var tvungen att skriva något! Jag erkänner, jag har varit fruktansvärt dålig. Min första tanke var att skriva att jag var trött. Sen brast vi ut i skratt och skrattade åt ingenting vilket vi kom på efter en stund och slutade. Ett av många exempel på att jag faktiskt är trött och att vi ibland har otroligt roligt åt något som kan vara så tråkigt. IAF. Kom på att vi glömt berätta om vår helg.

I fredags var vi ute på egen hand, vilket var en minst sagt spännande upplevelse. Roligt hade vi i alla fall och lärde oss att vi aldrig går dit igen! I lördags däremot hade vi otroligt trevligt, vi var på inflyttningsfest hos några killar som flyttat hit från Göteborg. En kväll med en och annan drink a la Karin och Amanda som slutade med en mixad måltid hemma i vårt kök. Just det, vi följde vårt hjärta och gav dom en pimpad ananas i inflyttningspresent? Var sjukt nöjda men även nervösa för ett ögonblick, tills det visade sig att dom faktiskt delade vår åsikt.

PS. Amanda gjorde precis en tåteater här på sängkanten, i brist på något annat att göra. Det lät ungefär såhär:

- Jag är ingen tå.
- Har du ingen tå?
- Vah?
- Hah?!

DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0