Vilar kroppen



A: -Idag ska vi vila våra stackars kroppar. Provade kettlebells igår, vilket är ett pass där man lyfter en kula på olika sätt, sjukt jobbigt kan jag bara säga. Sen hade jag väldig tur också.. Tränaren sa att man skall ha den lättaste vikten första gången man går på det här passet och självklart hann Karin sno åt sig den sista lätta vikten. Så jag fick gråta mig igenom hela passet med en dubbelt så tung vikt.. Ledaren var dessutom hon som vi talat om tidigare, hon som gillar att se sina "elever" i smärta.. Så jag vågade inget annat att göra som hon sade..
Idag var jag alltså inte förvånad över att hela min kropp protesterade när jag skulle resa mig ur min sköna säng. Frågade Karin om hur hon kände sig. -Ach, det gör lite ont i armarna. (!!!!!!)

Nu ska vi snart till jobbet där vi stannar till nio. Härligt att det redan är onsdag!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Ni hur tydligen inte lika kallt som vi. Angie och jag huttrar. Usch nu skall vi ut igen.

2010-10-20 @ 16:13:34
Postat av: Sara

va duktiga ni är! kommer bli biff!

2010-10-20 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0