Livet ær en fest!

Jag ville bara berætta om hur underbart det ær att vara nitton år. Livet ær som ett bord fullproppat med godsaker, och jag kan æta precis vad jag vill! Jag har tusentals møjligheter och alternativ, helt underbart! Man kan plugga, resa och jobba, var och hur man vill. Idag ær jag i Norge och jobbar, imorgon kanske jag ær i New York och shoppar mig fattig! Befinner mig nu i en plats i livet dær jag har en enda person att ta ansvar før, och den personen ær mig sjælv. Jag stormtrivs och njuter av varje sekund! Har alla møjligheter i værlden att vara spontan och att verkligen leva -och det ær jag fast besluten att gøra!


Desværre kostar allting pengar. Norge ær alltså delmål nr1. Att tjæna ihop en buffert så att jag kan gøra allt bus jag vill gøra! Men Norge ær en utmaning i sig. Att åka ivæg till ett fræmmande land tillsammans med en enda væn. Jobba och tala ett annat språk. En ny stad i ett nytt land. Det ær verkligen hæftigt att gøra detta och jag kænner hur jag bara væxer och væxer!

Livet ær hærligt och varje dag betyder nya møjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0