FÖRLÅT


Hej gänget. Här kommer ett stort förlåt för mig och Amanda för en otroligt dåligt uppdatering ännu en dag. Det är ingen ursäkt, men vi har jobbat hela förmiddagen och spenderat eftermiddagen på vårt nya gym, Gold´s! För er entourage fantaster så är det samma gymkedja som i serien! Vi gick på Oxybox där Amanda lyckades, med hjälp av min klumpiga sida, att boxa mig i ansiktet så jag började blöda näsblod. Haha! Amanda hade boxhandskarna och jag dom andra, hon skulle slå på mina handskar men jag får av någon anledning för mig att torka mig i ansiktet samtidigt som Amanda ska boxa på min handske. Hon boxar mig alltså i samma sekund som jag har handsken framför ansiktet och resten vet ni. Jag blöder näsblod och vi går fem minuter innan passet är klart! Men vi är fortfarande vänner.... och har ganska kul trots allt! Efter passet varvade vi ner, bastade och gick nöjda och belåtna hemmåt. Måste dock erkänna att Amanda varit otroligt duktig dag, eller bara korkad, som gick direkt från jobbet och började springa på löpbandet en timma innan. Imorgon ska vi på spinning efter jobbet och om två dagar åker vi till Göteborg! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0