En segis söndag!


SMS heter programmet vi arbetar med. Ibland när jag blundar sitter den här bilden fastklistrad på näthinnan!


-Välkommen till viasat, du pratar med Amanda! En mening som jag säger 70ggr om dagen och en mening som jag säger i SÖMNEN!!! Inte okej att drömma om jobbet..

Den Otroligt tekniska Karin som kopplar ihop sladdar, nej KABLAR heter det i Norge.. En duktig tjej som -kan själv!


Ääntligen har man skaffat norskt nummer! Självklart fungerar inte Karins nummer och jag kan bara ringa ibland :S
Är livrädd för räkningen som kommer nu för förra månaden...


Det har varit otroligt lite att göra på jobbet i veckan. Men då har vi tagit tillfället i akt och läst på om de olika partierna inför Valet! Om jag ska vara helt ärlig så är jag pinsamt  nog inte speciellt insatt. Det är dock något bättre efter veckans "plugg". Har dessutom gjort typ 5 test på nätet och även om man inte skall lita på dem har resultaten varit desamma som det partiet som det lutar åt att jag kommer rösta på.
Första valet känns stort och jag tänker absolut rösta. Frågan är dels vilket parti och dels Var? Jag vet att man kan rösta på Sveriges ambasad.. Måste kolla upp detta ordentligt!


Efter jobbet gick vi på marknad. Inte jätterolig men Nahom berättade om en annan som vi tänker besöka nästa vecka!


Nu sitter vi på Wayne´s coffee igen. Jag drack en islatte och Karin en white-chocolate-dream. Hon tog ju det godaste såklart. Den smakade som Häagen Dazs Strawberry cheesecake!! Min smakade kaffe...

Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Jullz!

Amanda du ser ut som den ultimata telefontjejen ju!! Om det är nån man vill komma fram till som vilsen viasat-kund så är det DIG! <3

2010-09-14 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0