Till dig som klagar på att vårt liv är enkelt och roligt!

Okej, nu kommer det:

-Just nu h*tar jag Norge och Oslo. Nej, jag starkt ogillar denna stad ifrån H*lvetet.
Vad är det för pissregler att man måste vara 20 för att vara på ett ställe där de serverar sprit. I norge får jag till och med handla vin på deras vinmonopol!
Idag, nu precis var jag tvungen att skriva på ett papper där jag lovade att lämna kickoffen klockan elva.
Som ett litet barn kände jag mig och förnedrad för att bli behandlad såhär. Så vi ska alltså lämna festen vid elva..
eskorteras?? kommer dom ropa ut "alla minderåriga skall nu lämna lokalen!" och ska vi krypa ut som de mindervärdiga småpluttar vi är!???


'





Idag var IKKE någon bra dag!

Ps. Karins mobil fungerar fortfarande inte och hon får inte igång internet på sin dator.  SÅKLART!!!! ds.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-22 @ 21:43:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0