En kackerlacka!

-Amanda, det ar en kackerlacka i toan!!
-Har du provat att spola?
-Nej.. Sprang bara darifran!!

A: Forst vill jag bara beklaga dessa inlagg utan bilder. Men har kommer lite mera text! ;)

Jag fick med mig solskyddsfaktor 50 hemifran och har har jag lart mig att man nog maste smorja in sig IGEN efter att man badat.. Jag ar alltsa ganska sa illrod just nu! (men det at ju helt klart battre an kritvit).
Nar vi lag pa stranden idag fick vi 3st flygblad med olika "event" som ar i staden ikvall. Det ar ganska skont faktiskt. Man ligger bara dar och har det bra och sa kommer andra manniskor med frukt, -en liten massage kanske?, och flygblad som berattar vart "alla" kommer att vara under kvallen!

Nu ska vi ivag och ata. Imorgon bar det av till White sand beach!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0