Älskar dig, Trikken

A: -Jag vet att vi lovat att hålla oss borta ifrån det. Men nu har jag provat och jag gillade det.. Tror att jag håller på att gå över till den "mörka sidan".. Kommer nog inte att kunna hålla mig i framtiden. Det var bara så gött och det är så enkelt, så tillgängligt! Jag sade till mig själv att jag skulle skita i det och bara fortsätta som innan, men när man väl gjort det en gång går andra gången lättare, tredje gången ännu lättare och så vidare.
Kanske bara skall acceptera mina brister och köpa ett spårvagnskort?

K: PS. Jag är så, ursäkta mig, jävla trött! Håller med Amanda. Nu snart tar vi älskade trikken. Godmorgon var det ja!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nejj gör inte de, om ni köper ett kommer ni ALLTID ta spårvagn och de e ju dumt. Om ni inte köper däremot så kommer ni gå oftare men ibland tjuvåka och då blir de segt med bötern, så därför åker ni inte lika mycket och då e de inte lika stor chans att ni får böter ens ! Tänk på pengarna ni sparar på att gå! plus att ni ändå sitter hela dagarna! Ni behöver promenaden för ert välbefinnande psykiskt om inte annat!

(Själv har jag varit instängd i en lägenhet i snart tre dygn och håller på att bli galen, vill inget annat än uuuut !)

Puss

2010-11-10 @ 08:52:33
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0