Härliga Göteborg!

K: Vi lever, har bara tagit en tripp till Göteborg. Blir lika sentimental varje gång jag sätter min fot på hemmaplan. Man uppskattar det verkligen mer och mer för varje gång man kommer hit.
Igår var mina föräldrar på besök i Oslo, åt lunch ute, tog en sväng till IKEA och överraskade Amanda med lite nytt i rummet. En väldigt trevlig och mysig dag, tack för det mamma och pappa! Satte oss sedan i bilen till GBG för att fira Sofia som fyllde år igår. Trevligt vinhäng hemma hos henne innan vi tog oss ner till stan och peacock. Idag har jag bara varit, köpt en dator, fikade med mamma och bror, ätit lagad mat och ska snart till Sofia. Imorgon bär det tillbaka till Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0