Juledrömmar


A: - Nu var kylan tillbaka. Frosten letar sig in mellan alla lager av leggins, mjukispar 1 och mjukispar 2. Elementet fungerar alltså fortfarande inte. Tisdag var det idag. Igår var vi otroligt duktiga. Vi skulle jobba 07:45-14:45=7h, men det behövdes extra hjälp efter 14:45 så vi jobbade dagen ut! Totalt blev det 07:45-21:10! 13timmar och 25 min! Var ganska trött i huvudet efter detta kan jag säga.
Vi är lite småoroliga över ekonomin och därför vill vi ha fler extrapass. November månad är det dessutom halvskatt i Norge ;)
Bilden ovan visar lite av de julmys vi längtar efter. På julen får man äta massor av gottesaker, för det är ju jul!
Nu jobb!

kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha gillar "för de är ju jul" de är rätt Amanda :) själv gottar jag pannkakor me grädde socker o sylt "för jag är ju sjuk" :) puss!

2010-11-09 @ 14:55:16
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0