Min dator vill inte starta!

A: -Då fick jag dagens dos av panik, ångest och illska. Min dator vægrade att starta denna morgonen! Sjælv skulle jag aldrig kalla mig sjælv før teknisk (tror inte att någon annan skulle gøra det heller), men detta vet inte kunderna som ringer in och vill ta hjælp av min så kallade expertis.. Jag ær vanligtvis kunden som ringer in och sæger att jag vill ha en ny tv, trots att allt jag glømt ær att koppla in strømmen.
Så idag nær min dator inte ville starta tænkte jag genast det værsta. Børjade tænka på vilken ny dator som skulle få ersætta min 2 månader gamla. Men jag tænkte ett steg længre och tog med den till jobbet før lite hjælp, øppnar den dær och sjælvklart fungerar den bættre æn någonsin!

Nu ska vi till træningen  :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0