Första advent

A: -Idag är det första advent och det är första gången jag inte fått en handgjord godiskalender av min mormor. Känns lite fånigt, men det är verkligen tråkigt att börja bli "vuxen".. Jag älskar de där mysigt inslagna godisarna.. Nu har jag flyttat och bor i ett annat land. Ni skulle vara med när Karin och jag brainstormar, det är galet vad mycket roligt som jag vill, nej ska göra. Tiden kommer dock inte att räcka till! Jag har 100 olika ideer och drömmar!
Men just nu är målet att jobba hårt och mycket för att kunna ta februari ledigt och rymma iväg på ett äventyr!
Spännande!!

Kommentarer
Postat av: Karins Mamma

Krya på dig!

2010-12-02 @ 12:06:11
Postat av: Anonym

Det var inte första advent going.. :) hoppas du mår bättre!

2010-12-02 @ 17:06:44
Postat av: Lina

Det var jag som skrev! Mihii

2010-12-02 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0