Tillbaka från ensamheten

A: -Jag har varit otroligt glad över att vara tillbaka i verkligheten idag! 2 dagar i sängen är mer än vad mitt sinne klarar av. Det var verkligen roligt att vara tillbaka på jobbet. Julpyntat var det och en ny tävling var i full rulle. Kanske kan ta kort på det och visa imorgon :)
Känner mig också extremt motiverad nu igen för träning och nyttigt ätande. Jag och Karin har nämnligen fixat så att vi får februari ledigt och då tänker vi fly iväg till värmen. Detta innebär dock att bikinin måste dammas av 4-5 månader för tidigt! Men 2 månader är långt tid och nu är som sagt åter motivationen på topp!
Idag fick vi dessutom en trevlig överaskning på jobbet. Provitionen för september hade kommit. Den var ganska rolig och betydligt högre än väntat. September var första månaden vi jobbade och då sålde vi nästan ingenting, så vi kan nu förvänta allt goare i framtiden!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0