En söt syster!


A: -Dagens kommentar kommer ifrån min kära lillasyster.
"Amanda, varför fånar du och Karin er så mycket i videon på eran blogg?!"

Tar detta som en galen diss när min egen 8åriga syster tycker att jag är en fåntratt.. Men denna söta flicka ringde till mig idag och det gjorde inte min hemlängtan mindre direkt. Hon ville att vi skulle skypea, vilket vi gjorde. Saknar min underbara, älskade lillasyster. Det är okej att "fåna sig" med henne och jag längtar efter ännu en grimagetävling!
Under det senaste besöket i Göteborg brottades vi och det slutade med att Mimmi skallade mig mitt på näsan. Blev jag rädd att näsan bröts? JA!, började jag gråta? ja.., Gick det över snabbt? Nej, hade ont i 2 veckor och frågade i princip ALLA hur det kändes att bryta näsan, och om de tyckte att min var sne..
Nu har den läkt och jag ser fram emot nästa vecka då min mamma, broder och syster kommer och hälsar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0