Höstkänslor

A: -Då var det alltså ännu en söndag. Det är verkligen läskigt hur tiden flyger iväg. I Oslo är det nu höst..
Vart tog sommaren vägen?
Hösten är verkligen vacker. Man går och längtar efter vintern och allt vad den innebär. Det är lite som när man tänker tillbaka på gamla resor. Inte är det strulet med hotellet man kommer ihåg, utan det är alla ljusa stunder under resan som fastnar. En liknande känsla har jag nu inför vintern. Ser fram emot snö, brasor, gosiga kläder, varm choklad och jul. Åhh jag längtar! Denna vintern skall dessutom bli extra speciell. Kommer få julpynta min egen lägenhet! Eller kanske inte min egna.. men Karin och jag kommer att göra den superfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0