I <3 Skype!







A: -Ville bara berätta om min nya kärlek, nämnligen Skype.
Igår pratade jag med så många fantastiska vänner och det var helt underbart att se och få tala med dem. Pratade med Lina, Ebba, Gabriella, Frida, Bahar, Caroline, Mamma och Mimmi. Det var en riktig skypedag och en dag då jag för första gången sedan jag flyttade hit lät mig själv sakna dem, sakna er. Man kanske kan tro att det var en jobbig, ledsam känsla, men jag blev glad av den. Jag kunde hitta kraft och motivation ur den, och det gjorde mig bara lyckligare! Jag är otroligt glad och, ja, lycklig just nu och jag älskar livet och alla som det innefattar.
Blev alldeles varm i magen nu. Tack, tack, tack alla härliga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0