Tillsammans är man mindre ensam

K:Sitter på bussen tillbaka till Oslo efter 23 aktiva timmar i Göteborg. Imorgon lovar vi att berätta mer om vår överraskningsresa som visade sig vara sjukt lyckad! Min andra hälft och sambo är kvar i Göteborg tills imorgon och är i skrivande stund på Lisebergs avslutningsfest, förhoppningsvis både salongsberusad och jättejätteglad! Ser dock fram emot imorgon när hon kommer och joinar mig i vår fantasivärld. Vet inte om det beror på att jag sitter själv på en buss eller om det är för att jag lyssnar på vår spellista, men den här gången var det lite jobbigare att lämna Göteborg än vad det var för några veckor sedan. Jag älskar vårt liv i Oslo och skulle inte vilja byta bort det för allt i världen, men för en sekund tillåter jag mig själv att faktiskt sakna er. För det är just er som gör det svårare att lämna med ett leende på läpparna. Om 50 minuter stiger jag av bussen med två väskor fulla av nyshoppade kläder och svensk mat, sätter mig i en taxi och öppnar dörren till vårt hem. Förhoppningsvis är pojkarna hemma och täcker upp för det där tomrummet Amanda lämnar, innan det är dags att gå och lägga sig för imorgon börjar den tidiga veckan på jobbet. Just det en sak till, jag hoppas ni vet att ni är mer än välkomna att joina oss i vår Oslofantasi.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ni får helt enkelt komma hem oftare och vi får åka till er oftare så blir det inte lika jobbigt :) Puss

2010-10-11 @ 14:02:21
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0