Sofia kommer idag!

A: -Idag kommer Sofia och hälsar på! Ska bli väldigt, väldigt mysigt! Sofia frågade mig vad hon skulle ta med sig hit till Oslo. Mitt svar var gosekläder och naturgodis! Det är en sådan helg som vi planerat. Att bara prata och ha det gott står på schemat. Det är det som man saknar. Att träffa alla er, få tala med er och bara umgås.
Men nu ska vi snacka hål i huvudet på Sofia!

Träningsverk i vaderna och övre ryggen idag, så jag går lite krokigt.. Men powerstep var fantastiskt roligt igår! Sjukt bra musik och en tränare som var både mumms och sjukt energirik! Underbart jobbigt var det! När vi gick ut ur salen var både Karin och jag så svettiga att man kunde tro att vi duschat!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0