Senaste dygnet i GBG

Igår var det powershopping som gällde! Var på stan från tolv till halv sju med Sofia, sedan åkte jag hem till Lisa för avskedsmiddag! Det var den godaste maten jag ätit på mycket länge! Helt otroligt gott! Blev sedan iväglurad till Berså med gänget och förkortade sovtimmarna den här helgen ytterligare. Klockan är nu strax över nio och jag har redan varit och röstad, gjort mig i ordning och ska snart åka och handla mat medan jag väntar på Amanda! Därefter ska jag in till stan igen och byta en tröja, powershoppa, åka hem, packa, säga hej till mamma som kommer hem, och ikväll 18:45 sitter vi på bussen tillbaka till Oslo! Önskar just nu att dygnet hade fler timmar!







Massor med tack Lisa för en otroligt trevlig kväll! Om det är någon som kan laga mat så är det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0