Bangkok

A: Hallo hallo! Ville bara beratta lite sma roliga saker. For det forsta sa kor alla som IDIOTER har. Sjalv har jag inte korkort men jag kunde peka ut bade 1 och 50 fel som var kare taxicauffor gjorde. Efter  4 tucktuckresor har jag dock vant mig.
-En liten rolig sak var dock att det var en kvinna som korde moppe mitt i en hogtrafikerad vag med en man bakom henne, samtidigt tyckte hon att det var dags att SMSA!! Helt koko!!
-Vi har ocksa shoppat massor idag. Vissa saker passade, andra inte.. Men de far bli julklappar eller ngt! ;)

Nu ska vi tillbaka och dricka ett glas Singa eller 2. Har det redan jattebra och langtar inte rikrtigt hem annu!

Manga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0