Amandas tur!



A -Hejsan! Nu var det helt galet länge sedan jag skrev här. Sanningen är den att jag inte riktigt kännt att jag haft något "roligt" att skriva. Här i Oslo är det vardag, rutin, samma visa varje dag. Det är härligt men samtidigt känner jag hur myrorna i benen bara blir fler och fler. Vill ut på äventyr, utmana mig själv. Och vet du vad?
-Det ska jag snart göra!
Jag är egentligen en tjej som tycker om att veta vad som gäller. När det kommer till resor vill jag veta vart vi ska resa, hur vi ska komma dit, vad vi ska göra och alla andra detaljer vad gäller resan. Det verkar kanske konstigt men när jag vet allt detta känner jag att jag kan slappna av. Men NU ska jag utmana mig själv! Jag ska kliva ur min comfort zone.
Om 3 veckor flyger Karin och jag till Thailand. Jag har en flygbiljett dit och en hem, ingenting annat. Jag vet inte vad vi ska göra, vart vi ska sova, vad vi ska äta. Jag har ingen aning! Är jag nervös? Ja.  Livrädd? ja.. Förväntansfull? JA! Övertygad om att det kommer bli den bästa resan hittills? Absolut!

Ska bli härligt med sol. Just nu är jag så blek att jag försvinner in i väggarna. Solpudret är dessutom slut så nu kan jag inte ens fejka det!


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0